• Home
  • Artiesten
    • Boekingen
    • Management
    • Label Services
  • Wat we doen
    • Evenementen
    • Partnerships
    • Publishing
    • Placement
  • Nieuws
  • Agenda
  • Nieuwsbrief
  • Route
  • Artiesten
    • Boekingen
    • Management
    • Label Services
  • Wat we doen
5 maart, 2020

Waarom merken festivalbezoekers en muziekliefhebbers inzetten in hun marketingmix

Festivalbezoekers en muziekliefhebbers worden door steeds meer merken ingezet in hun marketingmix. Wij geloven in een mix van branding, activatie en hospitality in onze partnerships.

Samen met het merk gaan we in gesprek hoe we gedurende het hele jaar kunnen samenwerken om relevant bereik te genereren. We fungeren daarbij als reclamebureau en pitchen creatieve ideeën en activaties om marketingdoelstellingen te realiseren.

Deze video laat zien waarom merken als Heineken, KIA, Lipton Ice, Grolsch, Provincie Zeeland, Douwe Egberts en Bar-le-Duc festivals als Concert at SEA en Royal Park Live inzetten om hun doelstellingen te halen.

Ook kennismaken met de kracht van muziek en festivals? Neem contact op met partnerships@agentsafterall.nl

Delen
Contact

020 52 10 010 • info@agentsafterall.nl
Post: Postbus 2686 • 1000 CR • AMSTERDAM
Bezoek: Gedempt Hamerkanaal 20-22 • AMSTERDAM

Nieuwsbrief
Partners
Topbillin'
Pennies From Heaven
The Missing Sync
AAA Label Services
AAA2010
Social Media
Facebook Instagram Spotify Twitter

Disclaimer – Algemene Voorwaarden – Privacy statement – Nieuwsbrief

WordPress website: Alderlane – Ontwerp: Studio Swanink