Douwe Bob is benoemd tot ambassadeur van het whiskymerk The Glenlivet en het gezicht van de nieuwe campagne ‘Original by Tradition’. De campagne is te zien op nationale televisie, YouTube, Facebook en Instagram.
The Glenlivet wil een nieuwe generatie whiskydrinkers verwelkomen door de stereotypes rondom single malt whisky te doorbreken. Douwe Bob representeert die nieuwe generatie single malt drinkers en heeft de juiste attitude om oude gewoontes te doorbreken. Samen met The Glenlivet zal hij tradities verbreken en de variëteit en veelzijdigheid van single malt whisky laten zien.
‘Ik geniet al lang graag van een whisky, het is een prachtig en ambachtelijk product waar veel liefde in wordt gestopt en ik heb het daarom altijd jammer gevonden dat zoveel mensen het niet durven te proberen, terwijl het juist geweldig is om whisky gezellig samen te drinken”, verklaart Douwe.
‘Douwe is een whiskyliefhebber die totaal niet in het stereotype past. Daarnaast zit het uitdagen van tradities in zijn karakter, hij is een echte rebel. Hij is de ideale partner om samen het beeld van single malt whisky te veranderen’, zegt Kevin de Graaf, The Glenlivet.
De campagne bestaat uit vier advertenties waarin Douwe Bob een alternatief geeft voor traditionele Nederlandse tradities. De campagne start met een alternatief voor Sint-Maarten, waarin volwassen mannen langs de deuren gaan in plaats van kinderen
Agents After All verzorgt exclusief de openbare boekingen voor Douwe Bob. Wil je Douwe Bob boeken voor jouw zaal, festival of evenement? Neem dan contact op met de boeker(s): Henkjan Onnink.
Agents After All AAA2010 is het directe en exclusieve boekingsbureau voor de besloten boekingen van Douwe Bob. Wil je Douwe Bob boeken voor een optreden op je personeelsfeest, bedrijfsevenement, productintroductie, relatie-event of privéfeest? Neem dan contact op met artiestenbureau en evenementenbureau Agents After All AAA2010.